دمـاکـار

اجرای سیستم های گرمایشی و سرمایشی

دمـاکـار

اجرای سیستم های گرمایشی و سرمایشی

تاسیسات ساختمان - پکیج شوفاژدیواری - آبگرمکن دیواری - کولـرگـازی اسپیلت

پروژه های انجام شده
هوالرزاق

در سال های خیلی دور پدرم پس از استخدام در آموزش و پرورش به کار لوله کشی و سیم کشی علاقه پیدا کرده و در منزل دوستان و آشنایان مشغول کار می شود و کارهای تاسیساتی خانه خودمان را نیز خودش انجام میدهد،پس از آن برادرهایم نیز در کنار پدرم این کارها را یاد گرفته و باهم مشغول کار می شوند.
پس از مدتی در 7 کیلومتری شهرستان خوی منطقه ای با نام شهرک ولیعصر(عج) برای فرهنگیان قطعه زمین هایی در نظر میگیرند پدرم نیز دنبال کارهای اداری جهت انتخاب قطعه خوب دست به کار می شود.تا که پس از اتمام کارها و معلوم شدن قطعه زمین ،شروع به ساخت و ساز خانه می کنند و یک ساختمان دو طبقه با تمام امکانات بدون آب و برق(ضعیف) و.... در سال1371 که من نیز به دنیا آمدم به اتمام می رسانند.
پس از تبلیغات بین دوستان و همکاران شروع می کنند به کار و تلاش در صنعت لوله کشی و سیم کشی،و شبانه روز مشغول کار می شوند.تا سال1377 مغازه ای از طبقه همکف خانه درست میکنند و پس از تکمیل مغازه ،منزل همکف و مغازه تازه درست شده به اجاره داده میشود.تا اینکه در سال 1380 مغازه را خودمان تاسیس می کنیم با عنوان فروشگاه لوله و اتصالات،کم کم لوله و اتصالات ساختمانی جهت فروش از عمده فروشان شهر خرید می کردیم و در کنار آن به لوله کشی و سیم کشی مشغول بودیم من نیز در کنار آن ها جهت کمک به بابام و برادرام به دست و پاشون می پیچیدم.
تا اینکه در سال 1381 برادر بزرگترم(سجاد) پس از اخذ مدرک لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی جهت یادگیری دوره های لوله کشی گاز به  تبریز می رود، پس از اتمام دوره به تاسیس شرکت سپهر مشعل آذرن و ثبت آن دست به کار شدیم و برادر از بزرگ کوچکترم(طه) بعنوان مدیر عامل شرکت منسوب می شود،پس از آن برادرم سجاد به خدمت نیروی هوایی جهت استخدام به تهران می رود و پس از قبولی در تمام امتحانات به نظام راهی می شود.و شرکت گاز تا به امروز همچنان معلق می ماند.
از آن به بعد برادرم طه بعد از اتمام دوره راهنمایی به همان کار لوله کشی ادامه می دهد و در کنار آن به تعمیرات آبگرمکن و لوازم گاز سوز و تاسیسات ساختمانی می پردازد من نیز در کنار درس و مدرسه گه گاهی جهت کمک به او در کنارش کار می کردم تا اینکه که من نیز این کار را یاد گرفته و برای خود مینی استادکاری شدم.
من در سال 1390 پس از قبولی در دانشگاه پیام نور در رشته مهندسی فناوری اطلاعات(IT) شروع کردیم به کار MDF و پس از انجام برخی دکور و کمد زنی ها در خانه خودمان و آشنایان و فامیل ها رفته رفته در این کار پخته شدیم و برای خودمان اوستاکاری شدیم و سفارشاتی را برای مشتریان کار می کردیم
در همین سال ها بود که با خبر شدیم نمایشگاهی در تبریز برپاست که با داداشم طه با هم به آنجا رفتیم و  پس از مدتی بازدید از آنجا باشرکت تولیدی آیینه روشویی آشنا شدیم و محصولاتشان را برای فروش به مغازه سفارش دادیم و پس از مدتی خرید از آنها خودمان دست به کار شدیم و به تولید آیینه روشویی پرداختیم تا امروز آیینه های روشویی فروشی فروشگاه را خودمان تولید کردیم.
در آخرهای سال 1393 در کنار همه این کارها مغازه ی دیگری  که به نام برادرم طه است و و چند سالی بود که به اجاره داده بودیم.تصمیم گرفتیم خودمان افتتاح کنیم پس از کلی بحث در مورد اینکه چه چیز جهت فروش برای آن مغازه بیاریم، تصمیم بر این شد که محصولات چینی(روشویی ، فرنگی ،کاسه توالت و ...)سفارش دهیم و شروع به کار کنیم،ودر کنار آن روشویی های کابیین دار و باکس دار تولید کنیم و حول و قوه ی الهی و با عنایات خداوند متعال به فروش آن بپردازیم.
تا اینکه پس از تایید شدن و چیدن محصولات چینی در آن یکی مغازه و مغازه قبلی و در کنار آن تاسیسات و ... کنجکاو شدم تا با طراحی سایتی به معرفی و تبلیغ با عنوان لوله و اتصالات و چینی آلات بهداشتی به کسب و کار حلال در سایه لطف و عنایات خداوند متعال مشغول باشیم.
والاسلام